Twitter

Få hjelp og kom med dine spørsmål angående forumet og/eller Skeid.no generelt.

Moderator: Rolf-Vidar

Twitter

Innlegg KES » 02 Aug 2009, 10:19

Gratulerer med Twitter! Mye lesbart, men dessverre: f.eks. intervjuet med Braaten ikke lenger tilgjengelig, iallfall ikke for meg :cry: Enste jeg savner: oppdateringer på kvinnelaget! Det jeg lengter mest etter: en tweet som forteller at samarbeidet med Lillestrøm er avslutta :mrgreen: Til slutt litt egenreklame, jeg håper ikke den bryter totalt med debattreglene jeg nettopp har underskrevet: for en daglig dose absurd dårlig humor, sjekk BlackCraw på Twitter! mvh KES, som selvsagt følger spesielt godt med på hvordan det går med f.eks. Braaten ute i verden, snakka me'n under en Timbuktu-konsert i Trondheim for veldig mange år siden - & benytter samtidig anledningen til å ære St.Thomas' minne! Prata jo også med ham under siste konserten han hadde i Trondheim...
Brukerens avatar
KES

Re: Twitter

Innlegg Anders » 02 Aug 2009, 13:54

Hei,

Takk for tilbakemeldingene dine!

Når det gjelder Braaten-intervjuet kom det i Nyhetsekspressen. Av tekniske årsaker ligger nyhetsbrevet bare ute til neste utgave kommer. Jeg er helt enig i at det ikke er helt optimalt. Forhåpentligvis kan vi etter hvert få til en arkivordning også for nyhetsbrevet.

Skeids kvinner gjør det sterkt i 3. divisjon i år, og ligger i øyeblikket an til opprykk. Litt mer fokus på kvinnelaget er helt klart noe vi bør jobbe for å få til på Skeid.no i løpet av høsten.

Twitter er foreløpig en tjeneste for litt spesielt interesserte. Vi har i øyeblikket 61 "followers" på Twitter (http://twitter.com/skeid_fotball). Det er ikke like mye som på Facebook, der vi sakte men sikkert nærmer oss 1000 tilhengere (http://www.facebook.com/pages/Oslo-Norw ... 8709733201).
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Re: Twitter

Innlegg KES » 10 Okt 2009, 20:09

Nå ser jeg at kvinnene ikke helt klarte det på tampen... men neste år? I så fall blir jeg påført sjelekvaler i 2011 om jeg skal ta med meg godbilen ut til Orkanger & heie på dem ;) Forøvrig funker twitter'n ok for meg, det er slik jeg stort sett blir oppdatert. Så her er neste twitterønske: om dere legger ut referat fra årsmøtet etter at det er avholdt? Dersom det står i referatet at dere heretter står på egne bein uten lenger å være farmerlag for noen som helst andre, skal jeg begynne å betale Skeidoksekontingenten igjen ;) Full økonomisk kompensasjon for bortfallet av storebrorklubbkontakt vil det vel ikke bety, men alle monner vil jo dra ;) ps: Har nå printa ut siden med strekkoden for grasrotandelen, den plugger jeg inn uansett resultatet av årsmøtet. ds. Oops: Må selvsagt enda en gang minne om BlackCraw på Twitter! Elendig skitten absurd humor 6 dager i uka!
Brukerens avatar
KES

Gå til Tilbakemeldinger og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com