Skeids nyhetsekspress

Få hjelp og kom med dine spørsmål angående forumet og/eller Skeid.no generelt.

Moderator: Rolf-Vidar

Skeids nyhetsekspress

Innlegg Steinar » 20 Jun 2009, 00:55

Er det to ting jeg syns det er viktig å få mail om i nyhetsekspressen så er det:

a) at flamur ikke kan (eller får) trene evt spille med oss
b) at to 16-åringer heller vil dra til manchester enn være i skeid

Det er sånne vi trenger. sasasa!

Og fortsatt lykke til i år. Så flinke vi har vært!
Steinar

Re: Skeids nyhetsekspress

Innlegg Steinar » 21 Jun 2009, 00:25

Syns nyhetsxpress er helot ok! men vil heller høre om skeid enn om spillere vi har mista. litt usikker på hva meldinga di betydde anders, men fra min side var det seriøst ment (om kanskje litt ironisk skrevet). Vil gjerne vite hva som ha skjedd med meldinga mi. Den var konstruktivt ment!

steinar
Steinar

Re: Skeids nyhetsekspress

Innlegg Anders » 21 Jun 2009, 11:44

Hei,

Det har vel ikke skjedd noenting med meldinga di? Du fikk en PM med beskjed om at det du hadde skrevet (som er første posten i dette emnet) var blitt flyttet til underforumet for tilbakemeldinger. Grunnen er at jeg oppfatter det du skrev som nettopp det.

Vi har nok for øvrig ulike oppfatninger av hva som er "konstruktivt". Jeg ser ikke hva som skal bidra til noe som helst konstruktivt her.

Nederst i nyhetsekspressen står forresten e-postadresser til de som jobber med Skeid Nyhetsekspress. De er helt sikkert interessert i å vite litt om hva du vil lese i nyhetsekspressen. Det var da altså vite hva du vil lese om, og ikke hva du synes det er unødvendig at det skrives om i nyhetsekspressen. For det er tross alt subjektivt. Skeid Nyhetsekspress lages ikke kun for Steinar.
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Gå til Tilbakemeldinger og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com