Linker som kommer og linker som går

Få hjelp og kom med dine spørsmål angående forumet og/eller Skeid.no generelt.

Moderator: Rolf-Vidar

Linker som kommer og linker som går

Innlegg MSJ Kort innpå » 18 Apr 2010, 21:15

Ser linken til Skeid TV er borte. Der intervjuene med Hansen og Bjørnebye lå. Er det bestemt at videoene ikke lenger skal ligge på skeid.no ?

Lurer også på om tabellen kommer på forsiden dette året ? Og om den kan hentes automatisk fra speaker dette året. Noe som ikke gikk i fjor.

Og så lurer jeg på om dere synes jeg maser for mye ?
MSJ Kort innpå

Re: Linker som kommer og linker som går

Innlegg Anders » 18 Apr 2010, 21:26

Skeid-TV:
Jeg fjernet "Skeid-TV"-linken fra forsiden i dag. Årsaken er rett og slett fordi det er år og dag siden det er kommet noe fra nytt fra Skeid-TV. Etter min mening bør det aller meste av det som frontes på Skeid.nos forside være "ferskvare". Siste innslag fra Skeid-TV er fra første halvdel av 2009-sesongen. Vi har dessverre ikke kapasitet til å lage så mye TV, men siden og linken ligger nå under "Supporter". Her: http://www.skeid.no/supporter/skeid-tv

(Hvis noen ser dette og er hypp på å lage TV for Skeid.no må de gjerne ta kontakt!)

Tabell:
Vi jobber med et tabell-alternativ. I hvilken for den kommer er jeg ikke helt sikker på, men en eller annen form for tabell eller link til tabell kommer. Det er Inger som er Skeid.nos "tabellsjef". :D

Vi skulle ønske vi kunne hente den direkte fra Speaker og den muligheten har vi undersøkt. Dessverre vil Speaker vil ha penger for denne tjenesten, og penger har vi ikke så alt for mye av for tiden. Derfor er nok ikke Speakers tabelltjeneste noe alternativ.

Mas:
Ja.

(Neida. Hihi.)
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Innlegg MSJ Kort innpå » 18 Apr 2010, 21:33

Takk for svar, super-Anders.

Usj, disse pengene som styrer alt her i verden. Helt ødeleggende.
MSJ Kort innpå

Innlegg Inger » 18 Apr 2010, 22:57

"tabellsjef"?! Du har sett at jeg leder konkurransen, ja :D

Fra spøk til revolver, eller hva det nå heter: Har laget en link til tabellen på speaker.no: Tabellen Fair Play-ligaen. Den er plassert på høyre side på en rekke mer eller mindre strategiske sider ,bla på forsiden. Klikk på den, og dere kommer direkte til oppdatert tabell
Inger
Site admin

Gå til Tilbakemeldinger og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com