Forumets tekniske begrensninger

Få hjelp og kom med dine spørsmål angående forumet og/eller Skeid.no generelt.

Moderator: Rolf-Vidar

Forumets tekniske begrensninger

Innlegg Ergofobi » 16 Feb 2012, 11:39

Har bare noen spørsmål i forhold til forumets funksjoner o.l.:

*** Er det mulig å få til en funksjon som muliggjør redigering av andre forumbrukeres innlegg? Gjerne mens de skriver innlegget? Det er en del skriverier og ytringer jeg gjerne skulle ha vært foruten, som vekker harme og som jeg kunne ha tenkt meg å redigere bort.

*** Kan det legges inn en funksjon som gjør at det blinker rødt i kommentarfeltet hver gang jeg setter meg selv i en offerrolle?

*** Kan modereringen av forumet, teoretisk sett, outsources til firmaer i liberale nasjoner som f.eks. Hviterussland, Nord-Korea, Syria, Moldova, Iran, Ungarn eller Zimbabwe? Jeg har troen på at de verdiene de sentrale styresmaktene i disse landene har ville ha egnet seg svært godt på dette forum.

*** Kan det legges inn en funksjon som straffer de som er flinke til å ordlegge seg, flinke til å debattere og har gode argumenter? Jeg er lei av dem!

*** Kan det innføres en grense for hvor mange innlegg som kan skrives? Jeg foreslår at de jeg liker får lov til å skrive så mye de orker, mens de jeg ikke liker bare får skrive et innlegg i måneden.

*** Kan løgn, usannheter o.l. som repeteres i det uendelige merkes med et sinnafjes?

*** Kan skrivefeil og faktafeil rettes på eller i det minste straffes med utestengelse? Det er viktig å holde et slikt forum som dette rent, pent og oversiktlig.

*** Kan det hver gang jeg tar meg selv høytidlig( og det skjer ofte, tro du meg ) kobles til en innordning som gjør at det blinker gult?

*** Kan det legges inn en funksjon som gjør at alle innleggene jeg skriver blir tatt seriøst og gir meg den enorme respekten som mitt eget selvbilde forteller meg at jeg fortjener?

*** Kan domenet "skeid.no" kjøpes? På den måten kan jeg selv avgjøre hvem jeg vil ha på besøk.

---

Dette er bare noen spørsmål som jeg inderlig håper at ingen som jeg finner uvedkommende sakens anledning vil finne på å gi svar på her på dette åpne forumet... :geek:
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes... That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
- Jack Handey
Brukerens avatar
Ergofobi

Re: Forumets tekniske begrensninger

Innlegg Burnley » 16 Feb 2012, 11:56

Hvis jeg var deg, ville jeg ignorert den debattanten du med dette innlegget prøver å angripe. Jeg gjør det og trives greit med det. Nå blir jeg ikke plaget mer, hverken pr. PM eller via andre kanaler.

Jeg mener, du har jo (meget treffende) plassert diagnosen på vedkommende og vi vet hva vi har med å gjøre, ikke sant? Jeg sikter f.eks. til enkeltes trang til danne seg et parallelt univers og det ene med det andre. Mange treffende beskrivelser der.

Ellers har jeg en mistanke om at hun faktisk tror at du og jeg er identiske og at det raseriet du nå utsettes for fra denne merkelige debattanten (hvis mange pseudonymer vi ikke behøver å gjenta) er myntet på undertegnede. Det siste til orientering.

Burnley
Please try to understand before one of us dies!
Brukerens avatar
Burnley

Re: Forumets tekniske begrensninger

Innlegg Ergofobi » 16 Feb 2012, 13:14

Burnley skrev:Hvis jeg var deg, ville jeg ignorert den debattanten du med dette innlegget prøver å angripe. Jeg gjør det og trives greit med det. Nå blir jeg ikke plaget mer, hverken pr. PM eller via andre kanaler.

Jeg mener, du har jo (meget treffende) plassert diagnosen på vedkommende og vi vet hva vi har med å gjøre, ikke sant? Jeg sikter f.eks. til enkeltes trang til danne seg et parallelt univers og det ene med det andre. Mange treffende beskrivelser der.

Ellers har jeg en mistanke om at hun faktisk tror at du og jeg er identiske og at det raseriet du nå utsettes for fra denne merkelige debattanten (hvis mange pseudonymer vi ikke behøver å gjenta) er myntet på undertegnede. Det siste til orientering.

Burnley

Takk for tips. Jeg tror sannelig jeg velger å følge ditt råd en stund framover, jeg...

Faren er jo at en slik ignorering kan medføre at min( eller din, eller begges, eller min og din ) schizofreni her på forumet kan bli bekreftet en gang for alle.

Men what the heck, jeg gjør det! Om ikke annet for en, ikke tidsbestemt, periode framover... :P
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes... That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
- Jack Handey
Brukerens avatar
Ergofobi

Gå til Tilbakemeldinger og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com