Intervjuer osv.

Få hjelp og kom med dine spørsmål angående forumet og/eller Skeid.no generelt.

Moderator: Rolf-Vidar

Intervjuer osv.

Innlegg mac_gyver » 27 Okt 2009, 17:17

Vil som vanlig først begynne å skryte av de som jobber med skeidsiden :D bra jobba ;)

Har noen tanker om hva som kunne gjøre siden enda finere og mer interressant.
Intervjuer av spillere er noe jeg har savnet på Skeid.no. Vi får ikke vite så mye om hva spillerne selv mener om årets sesong, klubben generelt, egen rolle i klubben osv...
Støtteapparat og ledelse kan også intervjues.
Bannerene har jeg skrevet om i en annen tråd, men kom på noe annet nå. var innom brann-siden for litt siden og de har mange tøffe bannere. Lurt å lære av de store gutta;)
Legger merke til at det alltid tas en del bilder fra hver kamp. Kanskje de kan legges ut et felles sted? som f.eks. bildegalleri av de forskjellige spillerne på profilene?

Dette er ikke ment som klaging på de eksisterende skeidsidene i det hele tatt. prøver bare å hjelpe webredaksjonen litt ;) noe må de jo gjøre i vinter...
Skeid mot toppen!
Brukerens avatar
mac_gyver

Re: Intervjuer osv.

Innlegg Anders » 28 Okt 2009, 20:52

mac_gyver skrev:Dette er ikke ment som klaging på de eksisterende skeidsidene i det hele tatt.

None taken! Det er veldig fint med innspill. I alle fall når de er konstruktive, som dine, mac_gyver. ;)

Jeg er selvsagt helt enig med deg når det gjelder intervjuer av for eksempel spillere. Noen har det vært, men det kunne selvsagt vært mange, mange flere i løpet av sesongen. I hovedsak handler det om kapasitetsproblemer for min egen del. Utenom kamper er det jeg som tar det aller, aller meste av det som måtte skje rundt A-laget. Jeg jobber mye med Skeid.no, og har dessverre ikke kapasitet til mer. (I tillegg har man selvsagt Nyhetsekspressen som leverer knallbra saker. Men i og med at nyhetsbrevet kommer med én til to ukers mellomrom blir det noe annet.)

På Skeid.no er det plass til flere skribenter/journalister, og vi utvider gjerne "staben" litt med noen som kan skrive også utenom kampdager. På den måten vil Skeid.no få fulgt A-laget tettere, og det er selvsagt et ønske. Jeg planlegger å legge ut en liten annonse og søke etter folk som vil bidra i løpet av vinteren, så får vi håpe det er flere der ut som vil være med oss. (Det er lov til å ta kontakt allerede nå altså!)

Når det gjelder bannere og bilder har du helt rett i at det er lurt å lære av de store gutta. Tipsene som har kommet angående bannere fra sidene til blant annet Brann og LSK er noe vi nok skal følge opp. Vi prøver å snappe opp litt her og der! :)

Samtidig må man også ha i bakhodet at de som virkelig er proffe på nett, som feks Rosenborg, Vålerenga, Brann og Stabæk har egne ansatte som jobber med media og informasjon. Da er det klart at man også har større forutsetninger for å heve seg opp på et høyere nivå.
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Gå til Tilbakemeldinger og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com