Guantanamo Bay Naval Station

Få hjelp og kom med dine spørsmål angående forumet og/eller Skeid.no generelt.

Moderator: Rolf-Vidar

Guantanamo Bay Naval Station

Innlegg Malak » 31 Aug 2009, 14:38

Slipper man ikke ut herfra ? Har rota litt rundt på brukerkontrollpanel og slikt, men finner ikke noen knapp for sletting av profil/medlemskap i forumet. Ikke at jeg har tenkt å stikke av. Men hvis noen skulle få den ideen, at de ønsket å melde overgang til en annen klubb. Lyn, Vif, LSK eller andre bakgårdsklubber. Gåkke d ass ?

Sitter vi her på livstid altså ?
Malak

Re: Guantanamo Bay Naval Station

Innlegg Anders » 31 Aug 2009, 21:23

Det er ikke så mye verre enn å ikke logge inn og holde lefsene unna tastaturet. Da kan du i alle fall regne deg selv som utmeldt. ;)

Men nei, du kan nok ikke slette profilen din uten å spørre en av oss med administratorrettigheter om å gjøre det, ass. Men for oss er det enkelt. Just say the word, and I'll press the red button.

Ellers er ikke Guantanamo-sammenligningen helt gangbar. Du har tross alt kommet hit 110 prosent frivillig. Det er neppe tilfelle for fangene på Guantanamo Bay.
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Innlegg Malak » 01 Sep 2009, 08:56

Anders skrev:Det er ikke så mye verre enn å ikke logge inn og holde lefsene unna tastaturet. Da kan du i alle fall regne deg selv som utmeldt. ;)

Men nei, du kan nok ikke slette profilen din uten å spørre en av oss med administratorrettigheter om å gjøre det, ass. Men for oss er det enkelt. Just say the word, and I'll press the red button.

Ellers er ikke Guantanamo-sammenligningen helt gangbar. Du har tross alt kommet hit 110 prosent frivillig. Det er neppe tilfelle for fangene på Guantanamo Bay.

Ikke 110 %. Bestefar nærmest tvang meg. Han har holdt med Skeid siden steinalderen. I gode og dårlige tider. Opp og ned. Opp og ned. Jeg er blitt hjernevasket siden jeg var 5 år eller no. Egentlig burde jeg holde med Sagene.

Det er fint at man bare kan si fra til myndighetene at man vil slettes om man ønsker det. Selv om det hadde vært lettere med en knapp.
Malak

Innlegg Anders » 01 Sep 2009, 10:11

Det er nok gjort slik for å hindre at man skal gjøre valg man kommer til å angre dypt og inderlig på seinere i (forum-)livet... Og hvis du "slettes" vil det jo da vært sånn at det du allerede har skrevet selvsagt blir stående inn i evigheten. I alle fall nesten. Så man må tenke seg nøye om før man poster. Storebror ser deg.

Det at du må sende en PM til en av oss med adminrettigheter for å slettes er litt "1984"-inspirert. For min del skulle du gjerne fått en knapp, men forumløsningen er rimelig standard phpBB, og hvilke knapper, funksjoner og slikt som finnes er det ikke vi Skeid.no-folk som rår over.
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Innlegg Malak » 02 Sep 2009, 16:50

Er det lov å flørte på PM ? Eller bruke stikksag ?
Malak

Innlegg Anders » 03 Sep 2009, 14:19

Det skulle jeg da mene! I alle fall stikksag. Flørting er jeg personlig mer skeptisk til, men hva du sender til folk på PM får være din egen sak.
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Gå til Tilbakemeldinger og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com