Skeid.no trenger ny redaktør - innspill?

Få hjelp og kom med dine spørsmål angående forumet og/eller Skeid.no generelt.

Moderator: Rolf-Vidar

Skeid.no trenger ny redaktør - innspill?

Innlegg Anders » 23 Sep 2010, 12:16

Det ble en del offtopic-innlegg i kamptråden Skeid - Skarbøvik. Denne tråden er splittet og skilt ut derfra! Fortsett gjerne diskusjonen i denne nye tråden. Som nevnt: Skeid.no trenger etter sesongslutt en ny redaktør som skal overta etter undertegnede. :)

mac_gyver skrev:Vil bare tipse om at det står feil dato i banneret på førstesiden ;)

Holy crap! Ikke rart det kommer få på kamp når jeg holder på sånn...

Uansett; takk for at du sa fra. Feilen er nå rettet opp. Dersom man ser så graverende feil ved seinere anledninger er det bare å sende oss/meg en e-post! Kontaktinfo her: http://www.skeid.no/klubben/kontakt/webredaksjonen

Off-topic: Forhåpentligvis vil min redaktør-arvtager (hvem nå enn det måtte bli) være flinkere med detaljene. Jeg gir meg i oktober, etter endt sesong. Og ja, vi er på jakt etter erstatter(e). Interessert, kanskje? Eller har du tips om noen som kanskje vil kunne være interessert i jobben? Nøl for all del ikke med å ta kontakt! :)
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Re: Skeid - Skarbøvik *Kamptråd*

Innlegg mac_gyver » 23 Sep 2010, 12:37

Anders skrev:
mac_gyver skrev:Vil bare tipse om at det står feil dato i banneret på førstesiden ;)

Holy crap! Ikke rart det kommer få på kamp når jeg holder på sånn...

Uansett; takk for at du sa fra. Feilen er nå rettet opp. Dersom man ser så graverende feil ved seinere anledninger er det bare å sende oss/meg en e-post! Kontaktinfo her: http://www.skeid.no/klubben/kontakt/webredaksjonen

Off-topic: Forhåpentligvis vil min redaktør-arvtager (hvem nå enn det måtte bli) være flinkere med detaljene. Jeg gir meg i oktober, etter endt sesong. Og ja, vi er på jakt etter erstatter(e). Interessert, kanskje? Eller har du tips om noen som kanskje vil kunne være interessert i jobben? Nøl for all del ikke med å ta kontakt! :)

Har nok ikke anledning til å ta over for deg dessverre. Kanskje senere engang! Men du skal ha skryt for jobben du har gjort (med unntak av dette banneret :D ) hehe. *Klapp klapp*
Skeid mot toppen!
Brukerens avatar
mac_gyver

Innlegg Anders » 23 Sep 2010, 12:53

Det var mer en generell oppfordring til alle som leser dette om å sette topplokket i aktivitet i to minutter, og tenke over om de kanskje kjenner noen som kjenner noen som har en fetter som kanskje kunne være interessert.

Eller om man rett og slett selv har en interesse for nettmedier, kommunikasjon og journalistikk, og kunne tenke seg å ta et redaktøransvar for Skeid.no.

Sikkert er det i alle fall at Skeid.no trenger en (ny) redaktør! Etter siste seriekamp i oktober er det ikke lenger meg. :)
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Innlegg Moonlight-Shadow » 23 Sep 2010, 13:07

Anders skrev:
Sikkert er det i alle fall at Skeid.no trenger en (ny) redaktør! Etter siste seriekamp i oktober er det ikke lenger meg.

Du får ikke lov. Avvist. Du har kontrakt til ut 2018. Hvorfor ? Sammenblanding av roller ? For mye å gjøre ? For lite å gjøre ? Har du meldt overgang til VIF ? Skal vi susse ?

.
Moonlight-Shadow

Innlegg Anders » 23 Sep 2010, 14:12

Det er ingen dramatikk i det. Jeg har vært redaktør sammen med Inger i tre år. Nå er jeg ikke lenger like motivert, og da er det bedre at andre tar over. I tillegg sitter jeg for tiden i fotballstyret, der det også er nok å ta tak i.

Disse to vervene og arbeidsmengden det medfører, gjør at jeg ikke får gjort en god nok jobb i noen av rollene. Da tror jeg det er bedre å gjøre et valg, og prioritere én av dem.
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Re: Skeid.no trenger ny redaktør - innspill?

Innlegg Moonlight-Shadow » 23 Sep 2010, 14:39

Da forstår jeg avgjørelsen. At styrevervet tar mye tid er ikke så vanskelig å forstå.Jeg hadde egentlig tenkt å trettifiredoble Webredaktør lønnen din, men da lar jeg det ligge.
Moonlight-Shadow

Innlegg Anders » 23 Sep 2010, 17:11

Ojoj. En trettifiredobling i lønn høres jo fristende ut (34 kroner månedslønn da?). Men det er tiden som ikke strekker til og som er det avgjørende her. I tillegg til den nevnte motivasjonen. Jeg fortsetter sikkert å skrive noen saker og artikler for Skeid.no, men jeg skal ikke ha det samme daglige ansvaret for nettsidene som jeg har i dag.

Lag meg nevne det igjen: Dersom du som leser dette kunne være interessert i å gjøre en innsats på nett for Skeid og Skeid Fotball, eller kanskje kjenner som vil være interessert, må man for all del ta kontakt. Spennende oppgaver og redaktøransvar for et nettsted med over 50 000 sidevisninger i uka venter! *friste-friste*
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Innlegg Moonlight-Shadow » 23 Sep 2010, 18:59

Kanskje lage en sak på skeid.no om det og dele på FB og Twitter. Flere folk, flere treff. I forumet er det nesten folketomt, og det er vel nesten bare i A-laget som leses av mange.

Tittet litt på VGDebatt i går og det skrives mer om Skeid der enn det gjør i vårt eget forum. Folk bør kjenne sin besøkelsetid. Synes det er viktig med liv på disse sidene også.

.
Moonlight-Shadow

Innlegg Anders » 24 Sep 2010, 12:59

Moonlight-Shadow skrev:Kanskje lage en sak på skeid.no om det og dele på FB og Twitter. Flere folk, flere treff. I forumet er det nesten folketomt, og det er vel nesten bare i A-laget som leses av mange.

Det kommer vi nok til å gjøre, ja, dersom vi ikke finner noen via andre kanaler først.
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Innlegg Ergofobi » 25 Sep 2010, 18:39

Anders skrev:
Moonlight-Shadow skrev:Kanskje lage en sak på skeid.no om det og dele på FB og Twitter. Flere folk, flere treff. I forumet er det nesten folketomt, og det er vel nesten bare i A-laget som leses av mange.

Det kommer vi nok til å gjøre, ja, dersom vi ikke finner noen via andre kanaler først.

Synd at du gir deg! Disse sidene er meget godt drevet og, etter hva jeg har forstått, også drevet ulønnet(?).
Tipper det blir som å hoppe etter Wirkola for den som måtte bli redaktør etter deg.

Massivt med taps on the back for vel utført jobb! :D
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes... That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
- Jack Handey
Brukerens avatar
Ergofobi

Innlegg Anders » 26 Sep 2010, 12:27

Ergofobi skrev:Massivt med taps on the back for vel utført jobb! :D

Takk for det! :D

Vi som jobber med Skeids nettsider får ingen form for lønn eller godtgjørelse, nei. Wirkola hoppet langt, han, men i ettertid har det jo blitt hoppet mye, mye lenger. Med andre ord: Det var flinke folk som drev Skeid.no før jeg kom inn for tre år siden, og det kommer helt sikkert til å være flinke folk som fortsetter å drive Skeid.no framover også.
Åk själv, gubbjävel!
Brukerens avatar
Anders

Innlegg Kenny » 26 Sep 2010, 14:23

Har veldig lyst til å bidra, men føler at jeg bor for langt unna til å komme ta den rollen...men hvem vet, kanskje når jeg flytter tilbake om en to års tid.
Sjekk ut denne rundens tippekonk Her og stillingen i konkurranser Her
Tippekonksjef

Gå til Tilbakemeldinger og hjelp

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com