Supportercupen 2015

Diskuter idrettslaget Skeid. Klubben har hundrevis av aktive utøvere i idrettene bandy, ski og fotball.

Moderator: Rolf-Vidar

Supportercupen 2015

Innlegg Ergofobi » 07 Sep 2014, 16:47

I flg. denne nettsiden skal Supporterunionen for Britisk Fotball arrangere sin årlige supportercup på Nordre Åsen i 2015:
http://www.supporterunionen.no/index.ph ... -juni-2015
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes... That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
- Jack Handey
Brukerens avatar
Ergofobi

Re: Supportercupen 2015

Innlegg Burnley » 07 Sep 2014, 16:59

Det blir sikkert moro. Glad jeg ikke har noe med det arrangementet å gjøre. Fikk nok av denslags etter å ha arrangert norsk supportercup med Oksene i 2011.

Ellers har jeg vunnet bronse i denne cupen en gang. Hadde jeg scorert alene mot Exeters keeper på overtid i semifinalen, hadde det blitt sølv (Wolves var suverene).

Burnley (burning down the Palace)
Please try to understand before one of us dies!
Brukerens avatar
Burnley

Innlegg Ergofobi » 07 Sep 2014, 20:36

Burnley skrev:Det blir sikkert moro. Glad jeg ikke har noe med det arrangementet å gjøre. Fikk nok av denslags etter å ha arrangert norsk supportercup med Oksene i 2011.

Ellers har jeg vunnet bronse i denne cupen en gang. Hadde jeg scorert alene mot Exeters keeper på overtid i semifinalen, hadde det blitt sølv (Wolves var suverene).

Er ingen ekspert på feltet, men jeg tror nok at et arrangement for supportere av norske klubber har større sjanse for å gå skeis enn et slikt arrangement som nevnt over.
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes... That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
- Jack Handey
Brukerens avatar
Ergofobi

Innlegg Burnley » 07 Sep 2014, 20:46

Ergofobi skrev:
Burnley skrev:Det blir sikkert moro. Glad jeg ikke har noe med det arrangementet å gjøre. Fikk nok av denslags etter å ha arrangert norsk supportercup med Oksene i 2011.

Er ingen ekspert på feltet, men jeg tror nok at et arrangement for supportere av norske klubber har større sjanse for å gå skeis enn et slikt arrangement som nevnt over.

Det er nok en velkvalifisert gjetning, vil jeg tro. Kan i ettertid avsløre at det bare var på nippet at ikke den supportercupen hadde endt i riksavisene med "Skeids supportere og A-lagstrener banker opp VIF-pøbel" som overskrift.
Hadde vært en skandale den gangen, men en artig historie i dag.

Men huff nei, aldri mer noe sånt for min del.

Burnley (Palace Schmalace)
Please try to understand before one of us dies!
Brukerens avatar
Burnley

Gå til Allianseidrettslaget Skeid

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com