Jubileumsbok

Diskuter idrettslaget Skeid. Klubben har hundrevis av aktive utøvere i idrettene bandy, ski og fotball.

Moderator: Rolf-Vidar

Jubileumsbok

Innlegg Ergofobi » 04 Aug 2014, 10:04

Jeg kan vagt erindre at det en periode var snakk om å gi ut en slags jubileumsbok i og med at den offisielle versjonen er at Skeid som klubb fyller 100 år i 1915.

Hvordan går det med dette prosjektet?
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes... That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
- Jack Handey
Brukerens avatar
Ergofobi

Re: Jubileumsbok

Innlegg Taro » 05 Aug 2014, 11:52

Arbeidet er godt i gang. Det er en stor redaksjonsgruppe og Eirik Lindahl er redaktør. Det lages også en DVD.
Utgivelsesdato er satt til 1. juni 2015. Boka kommer på Pegasus forlag.
Taro

Re: Jubileumsbok

Innlegg Ergofobi » 07 Aug 2014, 20:36

Takker for info!
Denne gleder jeg meg til og det skal bli spennende lesning, for jeg har null problemer med å innrømme at det er noen ganske stor hull i min viten om historien til Skeid som jeg til en viss grad håper å få tettet med en slik bok.
Æres den som æres bør: Bra initiativ av alle som er involvert i det prosjektet. :)
"Before you criticize someone, you should walk a mile in their shoes... That way when you criticize them, you are a mile away from them and you have their shoes."
- Jack Handey
Brukerens avatar
Ergofobi

Gå til Allianseidrettslaget Skeid

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com