NM Junior

Diskuter annet relatert til Skeid Fotball. Junior elite, Skeid 2, Skeid-historie, Oksene, drift, administrasjon m.m.

Moderator: Rolf-Vidar

NM Junior

Innlegg knutmeiner » 24 Mai 2012, 10:52

Da er Juniorlagets motstander i 3. runde i NM klar. Vi vår besøk av Sandefjord på Nordre Åsen lørdag 9. juni kl. 16:00. Det er vår gamle kjenning Ronny Holmedal som er ansvarlig for Sandefjords juniorer.
knutmeiner

Re: NM Junior

Innlegg Lilleborg » 24 Mai 2012, 11:25

Er dette et lag vi kan slå?
Two jackets and a ball, that's all you need!
Glen Foy
Brukerens avatar
Lilleborg

Innlegg knutmeiner » 24 Mai 2012, 13:35

Bør være mulig. Slo dem i alle fall i en treningskamp. Blir sikkert jevnt.
knutmeiner

Innlegg Stian » 05 Jun 2012, 12:14

Husk denne kampen, A-laget reiser til Levanger førstkommende helg. Det vil si at på lørdag kl. 1600 bør DU befinne deg på Nordre Åsen hvis du ikke tar turen til Levanger, støtt jr.laget under kampen mot Sandefjord i 3. runde i NM. Dette er en ypperlig anledning til å se god fotball i Oslo på lørdag kl. 1600.

Jeg regner med et slagkraftig jr.lag som er ute etter å slå Sandefjord ut av cupen.

Dette er en kamp jeg ikke vil gå glipp av, håper å se flere av dere tilstede.

Møt opp og vis at det er behov for en tribune på Nordre Åsen, uansett om A-laget spiller der i 2013 eller ikke ;)
Stian

Innlegg Tore T » 05 Jun 2012, 12:47

Lett regn og "kun" 15 grader celsius stopper ihvertfall ikke meg fra å se denne matchen! Varmer opp litt på Magneten først, se ikke bort fra at jeg får lurt med flere fra barmafiaen oppover med trikken fra Torshov.
Bilde

When they kick out your front door,
How you gonna come?
With your hands on your head,
Or on the trigger of your gun?
Brukerens avatar
Tore T

Innlegg Burnley » 06 Jun 2012, 11:15

Tore T skrev:Lett regn og "kun" 15 grader celsius stopper ihvertfall ikke meg fra å se denne matchen! Varmer opp litt på Magneten først, se ikke bort fra at jeg får lurt med flere fra barmafiaen oppover med trikken fra Torshov.

Som nevnt, Barmafiaen har fått en ny og totelsober leder, så vi må nok be om lov.

Men jeg skal snike meg unna og dukke opp.

Burnley
Please try to understand before one of us dies!
Brukerens avatar
Burnley

Innlegg 7NTXX » 06 Jun 2012, 23:41

Vil Skeid proritere denne juniorkampen fremfor seriekampen i Levanger? Jeg tenker på Belmin, Imad og Moa som også er aktuelle for A-laget. Slik det har utviklet seg, synes opprykk til Adecco lite sansynlig, da er det vel bedre å toppe juniorlaget.
7NTXX

Innlegg Speakern » 09 Jun 2012, 17:54

Seier 10-2 !!!!!!!!! (ti-to.......)
Speakern

Innlegg Stian » 09 Jun 2012, 18:53

Dette var en strålende god kamp, veldig mye godt spill og 10-2. Fantastisk hvilket nivå vi er på.

Det her var godt, kjekt å se at det var en del folk på sidelinja ;)

Spennende å se hvilken motstander vi får i neste runde, enten det er hjemme eller borte kamp. NFF setter opp kommende runde også..
Stian

Innlegg Teddyman » 09 Jun 2012, 23:33

Dette var rett og slett helt riktig bruk av to timer en lørdag. Imponert over nivået til disse unge guttene. Vi var vel rundt 10 Okser og 50 foreldre. Hygge! Venter i spenning til å se hvem neste motstander blir.

Ooooooooooooooooh
Vi er det beste laget i by'n
Vi er gutta fra Torshov
Dønn ekte Oslo
Vi er de beste i byyyyy'n
Teddyman

Innlegg 7NTXX » 10 Jun 2012, 12:07

Jsom ga baklengseg så kampen mot Sandefjord og ble imponert. Juniorene våre viste meget gode tekniske ferdigheter kombinert med flott spill. Et lite minus var to glipper i forsvaret som ga baklengs, mot bedre motstand må slikt lukes bort.

Tipper at Skeid blir sendt til Sortland for 4. runde. NFF har fått for seg at det er så enkelt for lag fra Oslogryta å bare hive seg på et fly på Gardermoen og vips er man på plass hvor det skulle være.
7NTXX

Innlegg Tore T » 11 Jun 2012, 09:19

Satte pris på at referenten til juniorlaget ga oss litt heder, vi skulle gjerne vært flere. Men vi som kom lagde ihvertfall litt lyd. Sortland? Gjerne det, blir det bortematch så er jeg med. Men det blir vel LSK, Lørenskog eller Ham-Kam i neste runde...
Bilde

How you gonna come?
Brukerens avatar
Tore T

Innlegg Burnley » 11 Jun 2012, 15:42

Tore T skrev:Satte pris på at referenten til juniorlaget ga oss litt heder, vi skulle gjerne vært flere. Men vi som kom lagde ihvertfall litt lyd. Sortland? Gjerne det, blir det bortematch så er jeg med. Men det blir vel LSK, Lørenskog eller Ham-Kam i neste runde...

Det er hyggelig at referenten takker oss, men oppriktig talt er det vel vi som skal takke.
I det hele tatt tror jeg ting blir bedre at vi takker hverandre litt oftere. Jajamensann.

En match som den vi nå omtaler burde ha hatt en speakertjeneste og en provisorisk servering inne i Skeid-huset. Det ville ikke bare generere litt grunker, men også skape miljø. Det ar vel treningskampen mot Moss tidligere i vår at det sistnevnte inntraff. Da hadde Randi Lise organisert vafler og rundstykker i tillegg til kaffe og desslike. Det mangla ikke på kunder i pausen og det skaper en følelse av å ha skapt en sosial arena.

Dette bør vi få til neste gang f.eks. juniorene spiller en viktig hjemmekamp. I tillegg spiller de interkretsmatcher hele sesongen, slik at vi har muligheten til å trå til med disse tingene selv om det ikke er cup.

Men fyttekatta dette laget gnistra det av.

Even B og co, hør nu efter :

Skal dere vinne på investeringa, så er det hands-on på det som skjer her nå. Dette er gull, forstår dere.

Og til alle dere som mener at det er slutt på talent i Skeids yngre rekker :

IN YOUR FACE, SUCKERS!

Burnley
Brukerens avatar
Burnley

Innlegg Tore T » 11 Jun 2012, 21:39

Burnley skrev:Det er hyggelig at referenten takker oss, men oppriktig talt er det vel vi som skal takke.
I det hele tatt tror jeg ting blir bedre at vi takker hverandre litt oftere. Jajamensann.
Burnley

Selvfølgelig takker vi jo juniorlaget for herlig underholdning! Men hvor ofte får vi egentlig en klapp på skulderen etter å ha sunget - om ikke kampen igjennom - så ihvertfall periodevis? Sjøl takker og bukker jeg og stiller opp på flere juniormatcher.
Bilde

How you gonna come?
Brukerens avatar
Tore T

Innlegg Burnley » 12 Jun 2012, 22:28

Tore T skrev:
Burnley skrev:Det er hyggelig at referenten takker oss, men oppriktig talt er det vel vi som skal takke.
Burnley

Selvfølgelig takker vi jo juniorlaget for herlig underholdning! Men hvor ofte får vi egentlig en klapp på skulderen etter å ha sunget - om ikke kampen igjennom - så ihvertfall periodevis? Sjøl takker og bukker jeg og stiller opp på flere juniormatcher.

Vi takker, de takker, alle har det hyggelig på match. Og etter dette bør vi mobilisere litt jevnlig for juniorlaget.

Burnley
Brukerens avatar
Burnley

Innlegg Tore T » 19 Jun 2012, 14:02

Da er vi satt opp mot Godset borte, søndag 19 aug kl 16. Ser gjerne at den kampen flyttes til kl 18 slik at jeg rekker hjem fra Fyllingsdalen i tide - A-laget møter FK Fyllingsdalen lørdag 18. aug.

http://www.fotball.no/System-pages/Tabe ... tId=132760
Bilde

How you gonna come?
Brukerens avatar
Tore T

Innlegg 7NTXX » 18 Mai 2013, 17:11

Nå er vi 2013 og i år skal juniorene vinne NM. Et hinder ble passert i dag da Strømmen ble slått 3-2.
Sa Sa Sa
7NTXX

Innlegg 7NTXX » 15 Jun 2013, 20:25

Juniorgutta slo Odd 2-0 i kveld!!

SA SA SA
7NTXX

Innlegg 7NTXX » 24 Jun 2013, 20:06

Juniorgutta skal møte Brann i 4. runde i NM. Kampdato er ikke fastsatt, men det blir i 2. halvdel av august. Kampen skal gå på Nordre Åsen. Håper det blir mulig å få med Bruno, idar, Jens og Nasir, da skulle det være mulig å slå bergenserne.
7NTXX

Innlegg Skeid1915 » 08 Apr 2014, 17:26

2014

Skeid møter Mjøndalen i 1.runde i G19-NM. Kampen er satt opp 26/4. Kan spilles tidligere, men senest Søndag 27/4. Skeid A reiser til gokk for å møte Finnsnes Søndag 27/4
Kanskje lurt om 1.runde til Junior Elite kunne spilles noen dager tidligere. Om det er mulig å få til.
Is this a piece of your brain? ----> ( ¤ )
Skeid1915

Innlegg Lilleborg » 08 Apr 2014, 20:31

Verken Bruno, Jens, Idar eller Nasir kan spille for junior i NM uansett, og det er vel de i A-troppen som hadde vært mest aktuell for den NM-kampen, hadde det ikke vært for proffkontraktene.
Two jackets and a ball, that's all you need!
Glen Foy
Brukerens avatar
Lilleborg

Innlegg Skeid1915 » 09 Apr 2014, 12:34

Lilleborg skrev:Verken Bruno, Jens, Idar eller Nasir kan spille for junior i NM uansett, og det er vel de i A-troppen som hadde vært mest aktuell for den NM-kampen, hadde det ikke vært for proffkontraktene.

Ok. Trodde det bare var Leite og Rognved som hadde proffkontrakt. Men det er jo bra at klubben har råd til å ha flere. Selv om jeg lurer litt på psykologien i en tropp der noen får betalt mens andre ikke får. Da tenker jeg på vilje og innsats.

Skulle vært interessant å vite hva normal lønn i Oddsenligaen er. Men trening 4.5 timer i uka + kamp så holder det vel med en stillingsprosent på 30. Minstekravet/minstelønn NFF har satt på 30 % stilling er vel ca kr 5.500 pr måned.

Men nok om det. I fjor slo juniorene til Mjøndalen ut Asker og Notodden men røk ut selv i 3 runde mot Godset etter straffekonk. Skal bli spennende å se hvor langt JE kan nå i år.

Regner med A-laget blir cupmester i år. Det er jo 40 år siden sist..
Is this a piece of your brain? ----> ( ¤ )
Skeid1915

Innlegg hjf » 09 Apr 2014, 18:09

Når Skeid valgte å flytte jr laget fra Skeid fotball til Skeid så forsvant muligheten til å bruke spillere som er i Skeid fotball i NM. Dette har ikke noe med kontraktstype å gjøre.
hjf

Innlegg Speakern » 15 Jun 2014, 19:07

Var innom N.Å. ca 15 min før slutt i kampen mellom Skeid og Bodø/Glimt. Våre gutter ledet da 6-1....!!! :D
Speakern

Innlegg Svinni » 19 Jun 2014, 13:35

Lillestrøm borte i 4.runde 17.august, blir vel ikke noen lett match?
http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/NM/Aldersbestemt_gutter/2014/Her-er-kampene-i-4runde-i-G19-NM/

Kan høre med dittOslo om vi kan streame kampen.
Brukerens avatar
Svinni

Neste

Gå til Skeid Fotball

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest

Bridge by mehdiplugins.com